Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Osmaniye

Valilikler

T.C. Bahçe Kaymakamlığı
T.C. Bahçe Kaymakamlığı
T.C. Bahçe Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • BAHÇE
    Görev Yapmış Kaymakamlarımız
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kamu Hizmet Envanteri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
16
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • BAHÇE
    • Görev Yapmış Kaymakamlarımız
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Hizmet Envanteri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
 

2025/01 Sayılı Genel Emir

15.04.2025
        Vatandaşlarımızın huzur ve güven ortamı içinde yaşamaları Devletimizin asli görev ve sorumluluklarındandır. Kamu hizmetlerinin aksamaya mahal vermeksizin, değişen koşullara ve ihtiyaçlara uyumlu bir şekilde tüm vatandaşlarımıza ulaştırılması kamu düzeniyle yakından ilişkilidir. Vatandaşlarımızın günlük hayatlarının aksama ve sıkıntı olmaksızın idamesine ilişkin her türlü tedbiri alma yetki, görev ve sorumluluğu ise şüphesiz kamu idarelerine aittir.
        Ülkemizde kuraklık ve sağlıklı su yetersizliği en çok kırsal alanda yaşayan insanları etkilemektedir. Son yıllarda bölgemizde, küresel ısınmaya bağlı olarak yağışların azalması, nüfus artışı, amacı dışında içme suyu kullanılması ve su kaynaklarının azalmasıyla yetersiz içme suyu sorunu yaşanmaktadır.
        Bundan dolayı İlçemize bağlı köylerde içme suyu tesislerinde fiziki kayıpların önlenememesi ve işletmesi düzenli yapılmadığından her hane eşit derecede içme suyu kaynağından yeteri kadar faydalanamamaktadır. İlçemiz sorumluluk alanlarında bulunan köylerimizin yaşanabilir hale gelmesi için insani tüketim amaçlı içme ve kullanma suyunun kişi başı 150/litre olarak hesaplanmaktadır; ancak köy sakinleri içme suyunu amacı dışında kullandıklarından ve bunun takibi yapılamadığından su kayıplarının önüne geçilememektedir.
        Bununla birlikte 06.02.2023 Tarihinde ülkemizde meydana gelen Kahramanmaraş merkezli 7,7 ve 7.6 depremler birçok ilimizde olduğu gibi Osmaniye ilimizde de yıkıcı bir şekilde hissedilmiş olup afetin ortaya çıkardığı olumsuzluklar arasında su kaybı da ön sıralarda bulunmaktadır. Su kaybını  önleyebilmek amaçlı dijital su sayaçlarının takılması büyük önem arz etmektedir.
          5442 Sayılı İl İdaresi kanunun 32 nci maddesinde ;
          A) Kaymakam, ilçe sınırları içinde bulunan genel ve özel kolluk kuvvet ve teşkilatının amiridir;
    B) Suç işlenmesini önlemek, kamu düzen ve güvenini korumak için gereken tedbirleri alır. Bu maksatla Devletin genel ve özel kolluk kuvvetlerini istihdam eder. Kanun, Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ve diğer mevzuat ile Cumhurbaşkanınca alınmış bulunan karar ve tedbirlerin yürütülmesi için emirler verir. Bu teşkilat amir ve memurları kaymakam tarafından verilen emirleri derhal yerine getirmekle ödevlidir,
        Ç) İlçe sınırları içinde huzur ve güvenliğin, kişi dokunulmazlığının tasarrufa mütaallik emniyetin, kamu esenliğinin sağlanması ve önleyici kolluk yetkisi kaymakamın ödev ve görevlerindendir. Bunları sağlamak için Kaymakam gereken karar ve tedbirleri alır; Bu hususta alınan ve ilan edilen karar ve tedbirlere uymayanlar hakkında 66 ncı madde hükmü uygulanır;
     F) Devlete, Özel İdareye, belediye ve köylere ait olan ve bunlara bağlı bulunan yahut bunların gözetim ve denetimi altında iş gören daire ve müesseselerle diğer bütün gerçek ve tüzelkişiler tarafından işletilen mali, ticari, sınai ve iktisadi müesseseler, işletmeler, ambarlar, depolar ve sair uzman, fen adamı, teknisyen ve işçi gibi personel bulunduran ve barındıran yerler Devlet ve memleket emniyet ve asayişi ve iş hayatının düzenlenmesi bakımından kaymakamın gözetim ve denetimi altındadır.
         5442 Sayılı İl İdaresi kanunun 66 ncı maddesinde ;
      “İl genel kurulu veya idare kurulları yahut en büyük mülkiye amirleri tarafından kanunların verdiği yetkiye istinaden ittihaz ve usulen tebliğ veya ilan olunan karar ve tedbirlerin tatbik ve icrasına muhalefet eden veya müşkülat gösterenler veya riayet etmeyenler, mahallî mülkî amir tarafından Kabahatler Kanununun 32 nci maddesi hükmü uyarınca cezalandırılır. Ancak, kamu düzenini ve güvenliğini veya kişilerin can ve mal emniyetini tehlikeye düşürecek toplumsal olayların baş göstermesi hâlinde vali tarafından kamu düzenini sağlamak amacıyla alınan ve usulüne göre ilan olunan karar ve tedbirlere aykırı davrananlar, üç aydan bir yıla kadar hapis cezasıyla cezalandırılır.”
        5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun “Emre Aykırı Davranış” başlıklı 32 nci maddesinde;
        (1) Yetkili makamlar tarafından adlî işlemler nedeniyle ya da kamu güvenliği, kamu düzeni veya genel sağlığın korunması amacıyla, hukuka uygun olarak verilen emre aykırı hareket eden kişiye yüz Türk Lirası idarî para cezası verilir. Bu cezaya emri veren makam tarafından karar verilir.
        5237 sayılı Türk Ceza Kanunu’nun “Mala Zarar Vermenin Nitelikli Halleri” başlıklı 152 nci maddesinde;
       (1) Mala zarar verme suçunun; a) Kamu kurum ve kuruluşlarına ait, kamu hizmetine tahsis edilmiş veya kamunun yararlanmasına ayrılmış yer, bina, tesis veya diğer eşya hakkında, İşlenmesi halinde, fail hakkında bir yıldan dört yıla kadar hapis cezasına hükmolunur. “
        5237 sayılı Türk Ceza Kanunu’nun “Karşılıksız yararlanma” başlıklı 163 üncü maddesinin (3) fıkrasında;
      “Abonelik esasına göre yararlanılabilen elektrik enerjisinin, suyun veya doğal gazın sahibinin rızası olmaksızın ve tüketim miktarının belirlenmesini engelleyecek şekilde tüketilmesi halinde kişi hakkında bir yıldan üç yıla kadar hapis cezasına hükmolunur.”
Ayrıca konuya istinaden, “22.08.2024 tarihinde Osmaniye İl Özel İdaresinin E-21703413-220.01.03-     50970 Sayılı, Su kayıplarının önlenmesi konulu yazısında Köylerde su kayıplarının önüne geçebilmek için dijital su sayaçlarının takılması, suyun gerçek değeri üzerinden ücretlendirilmesi çalışmalarının başlatılması hususu”
        Konuya İstinaden, “17.07.2024 tarihinde Osmaniye Valiliğinin Rahime Hatun toplantı salonunda yapılan Osmaniye İl Su Kurulu Toplantısı kararlarında, Köylerde su kayıplarının araştırılması ve su kayıplarının önüne geçebilmek için dijital su sayaçlarının takılması, suyun gerçek değeri üzerinden ücretlendirilmesi çalışmalarının başlatılması hususu”  hükümleri bulunmaktadır.
       Dijital içme suyu sayacını  Bahçe Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı  uygun göreceği bir yere takacaktır.
       Bu itibarla, Kamu düzeninin korunması, vatandaşlarımızın huzur ve güvenliği için evlerine dijital su sayacı takılan abonelerce;
 
           1-Bahçe Köyler Hizmet Götürme Birliği Başkanlığına en uygun yere takılması konusunda gerekli kolaylığın sağlamakla abone sorumludur. 
      
       2- Dijital su sayaçlarını,  dış etkenlerden korumak,  zarar görmesini engellemek için tüm  önleyici tedbirleri almak, sayaçların ANTEN üzerinden okuyacak vaziyette bulundurmakla abone sorumludur.
 
      3-Sayaç veya sayaçların bağlantı sistemlerine müdahale edilmesi, ölçü sistemine zarar verilmesi, sayacın sökülmesi, sayaçsız veya sayacı çalıştırmayacak veya kısmen çalıştıracak bir düzenekle müdahalede bulunulmasını engelleyici tüm tedbirleri almak abone sorumluluğundadır. 
 
        Yayımlanmış olan Genel Emre Aykırı Hareket edenler hakkında; Tespit tutanağı tanzim etmeye ve idari yaptırım tutanağı düzenlemeye kolluk kuvvetleri ile  Bahçe Köylere Hizmet Götürme Birliği Başkanlığı yetkili  ve görevli olup ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde Adli/İdari işlemler yapılacak, gerekli idari para cezası uygulanacak ve Bahçe Cumhuriyet Başsavcılığına  suç duyurusunda bulunulacaktır.
        Bu karar yayımı tarihinden itibaren yürürlüğe girer.
        Kamu Kurum Kuruluşları, Köy - Mahalle Muhtarlıkları ve Kamuoyuna ilanen tebliğ olunur.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • T.C. Osmaniye Valiliği
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • Kamu Deneticiliği
Bahçelievler Mah. Dr. Devlet Bahçeli Bul. Hükümet Konağı Bahçe/OSMANİYE
(0328) 861 20 07
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız